نهالنهال، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

نهال باغچه مامان و بابا

تئاتر بزبز قندی

1390/5/27 1:58
نویسنده : مهسا روشن
1,358 بازدید
اشتراک گذاری

نهال جونم، رسیدن به خیر، خوش گذشت؟ حدودا ٢سال پیش بود که من و زندایی

لیلا  تو و سحر رو با هم بردیم تئاتری به نام بزبز قندی که توی پارک آزادی

برگزار می شد.توی سالن تئاتر خیلی بهتون خوش گذشت، و واقعا از ته دل

می خندیدید، بعد ازنمایش رفتین جلو و با عروسک گردون ها حرف زدین و تشکر

کردین. بعدش هم اصرار رو اصرار به زندایی لیلا که تو رو خدا بریم بازی، زندایی هم که

عاشق شما بچه هاست، بله رو گفت. راستی تو یکی از دوست های دوران آمادگیت

رو دیدی که کلی خوشحال شدی. خلاصه  اون روز حسابی بهت خوش گذشت.

البته ما هم خیلی خوشحال بودیم که تونستیم شما رو شاد کنیم.قربون اون

خنده های بامزه ات، ان شاالله همیشه از ته دل بخندی عزیزم.

نهال در کنار عروسک و عروسکگردان نقش منگول:

 

دوستت و خانم گرگه:

اینم از حبه انگور:

 

niniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سحر معاون
26 مرداد 90 19:38
سلام خيلي خوشحالم كه توسايت شما رو ديدم من بچه شيرازم. شما اهل كجا هستيد. من امسال ميرم كلاس اول شما چطور


سلام، عزیزم.خوبی؟ نهال هم بچه شیرازه . نهال امسال میره کلاس سوم.ممنون که بهمون سر زدی . بازم بیا از این طرفا.
نازنین نرگس نفس مامان
27 مرداد 90 23:37
سلام مهسا جون ممنون که پیش ما اومدیعکسای دخترم رو خودم با نرم افزار درست میکنم ولی عکس مورد نظر شما کار مامان علیرضا جون که وبش با عنوان خوشکل مامانههمیشه به مسافرت
نازنین نرگس نفس مامان
27 مرداد 90 23:52
سلام ببخشید فکر کردم از عکس پرسیدید . شکلکها رو از وب یه وبلاگ پر شکلک و بدو بیا شکلک و شکلک های ناز برای اروین
آیناز
2 شهریور 90 12:06
عکسهای تولد این دخمل خوشگلم بزار!!
مریم (مامان روشا)
4 شهریور 90 17:02
سلام مهسا جان خوش به حال نهال که خواهر گلی مثل شما داره روشا هم عاشق قصه ی بز بز قندیه اتفاقا" یه پست از بزبز قندی داره به حبه ی انگور میگه اونکه فرار کرد میبوسمتون و مراقب هم باشید
سارا(مامان سوگل)
5 شهریور 90 12:04
سلام.مرسی که به وبلاگ سوگل سرزدین.من لینکتون کردم که بازم پیشتون بیام